Nieuwsbericht 1117
Is geplaatst op :08-Sep
Wordt getoond tot:26-Oct

Bijbelquiz 2019

De jaarlijkse eilandelijke Bijbelquiz wordt in 2019 georganiseerd door de Thomaskerk in Zierikzee. Deze quiz is samengesteld door het Nederlands Bijbelgenootschap (NBG). De NBG-Bijbelquiz staat garant voor een gezellige avond. Door de quiz ga je
met andere ogen kijken naar sommige Bijbelverhalen. Zelfs in bekende verhalen ontdek je nieuwe dingen. En misschien geldt dat ook voor het kijken naar mensen.
Het meedoen aan een Bijbelquiz werkt samenbindend. Mensen uit verschillende kerken (of helemaal geen kerk) ontmoeten elkaar in een ontspannen en informele sfeer.
Het thema van Bijbelzondag 2019, dat misschien ook in de Bijbelquiz naar voren zal komen, is `Ik wens jou…..`. Iedereen is welkom op vrijdagavond 25 oktober in de Thomaskerk, St. Domusstraat 35 in Zierikzee. De avond begint om 19.30
uur met koffie en thee, waarna de quiz begint om 20.00 uur. Na een korte pauze worden de antwoorden gezamenlijk nagekeken en volgt de uitslag. Het winnende team ontvangt de wisseltrofee. Aanmelden kan tot vrijdag 11 oktober als team met 4 personen of individueel. Eventueel kunnen teams ter plekke worden gevormd. Aanmelden bij de contactpersoon Piet Kakebeke, mail pjkakebeke@zeelandnet.nl of telefonisch 0111-416389.

terug naar berichtenoverzicht