Kerkomroep
De commissie kerktelefoon verzorgt al een groot aantal jaren kerktelefoon voor gemeenteleden, hetzij jong of oud, die door omstandigheden, tijdelijk of langdurig, de kerkdiensten niet kunnen bijwonen.
Momenteel is er een nieuw type kerktelefoon die direct op de telefoonlijn kan worden aangesloten.
De kerktelefoon is geheel gratis. Geen aansluitkosten en geen gesprekskosten.
Schroom niet om een van de commissieleden te benaderen voor een verzoek tot aansluiting kerktelefoon.

U kunt kontakt opnemen met:
 Vacant

Kerkdiensten beluisteren via Internet.
Daarnaast is het nu mogelijk om via internet de kerkdiensten van de gewone wijkgemeente te beluisteren, hetzij direct of eventueel later.
Door in te loggen op https://www.Kerkomroep.nl en de bijgevoegde handleiding aan te houden komt u op de pagina van onze wijkgemeente Zierikzee.

Log in naar: www.Kerkomroep.nl
klik op de betreffende provincie (Zeeland) op het landkaartje.
klik op de betreffende plaats+kerk (Zierikzee,NH)
u bent nu op de informatiepagina van onze kerk

Om de eerste keer te luisteren of een dienst af te spelen wordt waarschijnlijk gevraagd of een zogenaamd besturingselement geinstalleerd mag worden. Antwoord hierop met 'ja'; klik op het pijltje onder afspelen achter de gewenste datum (onderste deel van het scherm);

De kerkdiensten kunnen van hier worden afgespeeld, of opgeslagen op de computer.

Zodra er uitgezonden wordt, kunt u ook direct de dienst beluisteren. Klik daarvoor op de foto van de Gasthuiskerk. De speler start, en u kunt nu live meeluisteren. U ziet het gele blokje (rechts onder) bij afspelen mee lopen. Dit kunt u met de cursor, indien nodig in de tijd verschuiven.