Nieuwsbericht 1394
Is geplaatst op :23-May
Wordt getoond tot:31-May

Gemeenteavond maandag 30 mei

Maandagavond 30 mei om 19.30 uur wordt de jaarlijkse gemeenteavond gehouden. We doen dit in de kerkzaal. Op deze avond willen we als kerkenraad met u spreken over de wijze waarop we het Avondmaal vieren. De kerkenraad heeft hierover gesproken in zijn vergadering van 14 februari. U heeft daarover in de laatste uitgave Van achter de Beuze (nr. 205) al over kunnen lezen. Voordat de kerkenraad definitieve besluiten wil nemen om misschien bepaalde zaken te veranderen, willen we dit graag eerst met u als gemeenteleden bespreken. Op deze gemeenteavond zal ook de financi?le positie van de gemeente en de diaconie worden besproken. En natuurlijk is er zoals altijd ruimte voor het stellen van vragen. Na afloop is er nog gelegenheid om elkaar onder het genot van een hapje en een drankje te ontmoeten en na te praten. U komt toch ook!

terug naar berichtenoverzicht